Szkolenie działu sprzedaży w branży farmaceutycznej. Firma Asepta z optymalizacją sprzedaży i automatyzacją procesów logistycznych!

Obsługa posprzedażowa to bardzo ważny aspekt profesjonalnej obsługi klienta. O ten element postanowił zadbać właściciel firmy farmaceutycznej Asepta – D. Wasikiewicz.

Usprawnienie procedur oraz szkolenie z telefonicznej obsługi klienta, sprawiły że dział handlowy dostał wiatru w żagle. Efektem tych działań jest pełna informacja zwrotna od użytkowników suplementów oraz pozytywne oceny po przeprowadzonych rozmowach z pracownikami Biura Obsługi Klienta.

Poprawy wymagała również komunikacja między działem sprzedaży, magazynem, a księgowością. Zastosowanie rozbudowanego systemu ERP ze spersonalizowanymi modułami przyniosły pożądany efekt w postaci sprawnej automatyzacji magazynu oraz szybkiego fakturowania.

Still Flow  © 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Do następnego spotkania klubu rozwoju biznesu pozostało:

[timer-countdown]